Monday, June 22, 2009

Thinking of moving on...

I'm thinking of leaving blogspot. But I don't know where I shall write then.. Was thinking of blog.se, but then it's a swe site and I'm not gonna live in Sweden.. I wanted a .com.. Anyone know a good site?


Svenska:
Jag funderar på att lämna blogspot. Men jag vet inte vart jag ska skriva då. Funderade på att kanske skapa en på blog.se. Men då är det ju en svensk sida och jag kommer ju inte bo i Sverige mer.. Jag vill ju ha en .com.. Någon som vet en bra sida?

4 comments:

Louise said...

http://wordpress.com Är riktigt bra sida att blogga på ^^

Emeliz said...

Tack för tipset, ska kolla in den :)

Louise said...

tycker verkligen du ska göra det =) Den är toppen ^^ Hoppas du har en bra sommar tjejen =)

Emeliz said...

Tack tack, detsamma :D