Tuesday, June 16, 2009

Longest day in my life...

Jeez this has gone very slow. And not only that, I had to work 1 hour more, thanks a lot mum ^^
Well at least I get paid for it :D
Mum was counting and I will get at least 12.000 krone in my hand, for two weeks, not that bad :D
And my love got his paycheck today to, ca 35.000 krone! Good work hunz!

And my Love is coming here soon, only 1 week left now, or one week and one day if you count the day we meet ^^

Na, now i'm gonna lay down for a min before my everything comes home. Later!


Svenska:

Jösses denna dag har gått så himla sakta, och inte bara det, jag var tvungen att jobba en timma extra. Tack så mycket mamma ^^
Aja, jag får ju betalt för det i alla fall :D
Mamma räknade lite och jag kommer få ca 12.000 kroner i alla fall.. För två veckor. inte så illa.
Och min älskling fick sin lön idag, ca 35.000, bra jobbar älskling!

Och nu är det inte långt kvar tills min älskling kommer, bara två veckor. Eller ja två veckor och en dag om man räknar med dagen då vi ses ^^

Nej, nu ska jag lägga ner mig en stunn innan mitt allt kommer hem. Höres!

No comments: