Tuesday, April 21, 2009

why can't life be easy for once?

Don't know if I told you all about what B did a few weeks ago, but he did something bad and something that hurts me and wont leave my head.
Now I'm going to him in 2 days and I don't know what I'm gonna do. I love him but how do i look pass the pain?
How am I suppose to kiss him without thinking of it?
When I was in Thailand I wasn't worried about him doing anything like it again, but was it cause i don't care or that I trust him again?
I guess I will found out when I get there...

Svenska:
Vet inte om jg har berättat för er vad B gjorde för några veckor sedan, men han gjorde något dumt, något som gör ont i min och vägrar lämna min hjärna.
Nu åker jag till honom om två dagar och jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom men hur ska jag skulle se bortom smärtan?
Hur ska jag kunna kyssa honom utan att tänka på det?
När jag var i Thailand var jag inte orolig, men är det för att jag inte bryr mig eller för att jag litar på honom igen?
Anatar att jag får reda på det när jag kommer dit...

2 comments:

Anonymous said...

This guy is an idiot

Emeliz said...

Sometimes yea, but he's mine idiot too. I just hope it never will happen again...