Wednesday, April 29, 2009

here almoste a week..

And so far so good. Sometimes I have a hard time not think of it but B is doing a good work and he's doing his best for me to be happy, with him ofc :P

And this time I haven't been sitting here at home all day. I've been to the city mre then the day's I've been sitting here and thats a big + :D
Today I'm also going to Antwerp, maybe i should get myself a new busypas as it's called here :P

Svenska:
Hittils har det gått bra. Det har varit gånger jag haft det jobbigt att tänk på det. Men B har gjort sitt bästa för tt jag ska vara glad och inte tänka på det.

Och denna gång har jag inte suttit inne hela tiden som förr. Nu har jag varit ut mer än vad jag suttit inne.
Åker till stan även idag. Kanske jag ska skaffa ett buskort här igen. (busypass som dom kallar det här )

No comments: