Friday, June 12, 2009

At Work...

Yeap, this chick has started to work again ^^
Tho only for 2 and a half kinda weeks. more exackt 2 weeks and one day, but sense i work the wekkends to i see it as two weeks and a half :P

And soon my love is comming here :D only 12 days left now. I'm so loooking forward to it :D
We are gonna have so much fun I hope :p

Ah well, I'm gonna try get some sleep before my break is over. Only have 30 min today so :p

Svenska:
Jajjamensan! Denna brud har börjat jobba igen. Men bara för två och en halv vecka. Eller mer exakt två veckor och en dag, men eftersom jag jobbar helgerna med så räknar jag det som två och en halv vecka :P

och snart kommer min älskling hit :D Bara 12 dgara kvar nu. jag ser verkligen fram emot det, vi ska ha så mycket skoj, hoppas jag :P

nej, nu ska jag vila lite innan rasten är slut. Har bara en halvtimmas lunch idag så :P

Todels!

No comments: