Friday, May 29, 2009

everything was okey...

I left Belgium this wendsay, I was feeling fine, besides that I was sad to leave B, but I wasn't sick.
And it wasn't until I got home to mum and sat down and was gonna eat, just that moment I got sick. So weird really. And ever sense I've been throwing up :(
Why do I always get sick when I come home or when I come to Belgium? Am I really that sensitive that I get sick of just the airchange?

Svenska:
Jag lämnade Belgien i Onsdag, då mådde jag bra, om man bortser från att jag var ledsen för att jag skulle lämna B, men jag var inte sjuk.
Det var jag inte heller förens jag kom hem till mamma, satt mig ner och skulle äta. Precis då blev jag sjuk, och ända sedan dess haf jag spyt.
Varför blir jag sjuk så fort jag kommer hem eller kommer till Belgien? Är jag verkligen så kännslig att jag blir sjuk av luftebytet?

No comments: